Ha a céges informatikai rendszerek üzemeltetése során Ön soha, egyetlen problémával sem találkozott az alábbiak közül, akkor Ön vagy hihetetlenül szerencsés, vagy nagyon profi IT háttértámogatással rendelkezik. Utóbbi esetben elképzelhető, hogy Ön már egy meglévő ügyfelünk?

TIPIKUS PROBLÉMÁK kis- és középvállalkozások IT rendszereinek üzemeltetése során:

1. Legtöbb esetben a rendszergazda csak munkaidőben érhető el, így bármilyen probléma esetén várni kell, legjobb esetben a következő hétköznap reggeléig. A mi esetünkben nem! További információkhoz kattintson IDE

2. Nincs kidolgozott “katasztrófaterv”, így probléma esetén senki sem tudja, hogy mi a teendő. Ha a rendszergazda nem ér rá, üzleti károk keletkezhetnek.

3. A százasával érkező spam-ek leterhelik a szervert, foglalják a tárhelyet, lassítják a működést.

4. Az olcsó alvállalkozó “olcsó munkát” végez, így végül többe kerül a szolgáltatás, mintha egy drágább céget bízott volna meg. Sajnos vannak további gyakori IT problémák is. Ide kattintva elolvashatja, mi mindennel kell még megküzdenie, ha amatőrök kezelik az Ön rendszereit.

5. A rendszerek tervezésekor nem kalkuláltak előre a lehetséges bővítésekkel, így minden fejlesztés egyre nagyobb problémákkal jár.
 
6. A biztonság nem volt szempont a tervezéskor, így bárki könnyen betörhet a rendszerünkbe.
 
7. Egy váratlan üzemzavar miatt sokéves adatok és információk tűnhetnek el.

8. A nem megfelelő jogosultságok miatt a kollégák olyan adatokhoz is hozzáférnek, amelyek nem rájuk tartoznak.

9. Az egyes számítógépek, programok frissítése, a vírusirtás ad hoc alapon működik. Vagy éppen nem működik.

10. A konyha, az íróasztal alja vagy éppen az előszoba egyben a “szerverterem” is

11. Bárki behozhat külső eszközt, és rádughatja a belső hálózatra. Ellenőrzés nélkül vihetik az adatokat, hozhatják a vírusokat.

12. A tárhelyszolgáltató csak 24-48 órás határidővel vállalja a hibaelhárítást.

Ön is találkozik hasonló problémákkal az informatikai rendszerek üzemeltetése során?


A LEGFONTOSABB IT IGÉNYEK, amelyeket a cégvezetőktől hallunk:

1. Céges adatbázis és levelezés elérése kívülről, akár mobil eszközzel.

2. Jogosultsági rendszer kiépítése (ki, milyen adatokhoz, milyen mélységig férhet hozzá), és a hozzáférés naplózása.

3. Biztonsági mentés a szándékos vagy véletlen adattörlés megakadályozására.

4. Több telephely és/ vagy üzlet adatbázisainak összekapcsolása.

5. Munkatársak internet használatának korlátozása munkaidőben.

6. Távoli munkavégzés biztosítása a cégvezetők és a munkatársak számára.

Az Ön cégében is szükség van ilyen és hasonló igények kielégítésére az informatikai rendszerek használata kapcsán?

A céges informatikai rendszerek FELHASZNÁLÓI NAPONTA TALÁLKOZNAK az alábbi a hibákkal:

1. Lassú a számítógép, nehezen töltődnek be az adatok.

2. Nem kapja meg az e-maileket vagy nem tud e-mailt küldeni.

3. Nem tud megnyitni bizonyos fájlokat vagy nem indulnak el különböző alkalmazások. Ez azonban csak a jéghegy csúcsa. Napi munkájuk során a felhasználók számtalan más
informatikai problémával is kénytelenek szembenézni.

4. Nem tud megfelelően – vagy egyáltalán – nyomtatni.
5. A számítógép nem érzékeli a hálózatot, nem tud kapcsolódni a vezeték nélküli hálózathoz.
6. Nagyon sok spam-et kap a felhasználó.
7. Állandóan zavaró reklámablakok ugrálnak fel.
8. Fontos adatok/ fájlok vesznek el örökre.

Az Ön cégében is felmerülnek hasonló problémák az informatikai rendszerek mindennapos használata közben?

Ezeket mi már mind láttuk, és szállítottuk a megoldást!

Ha ilyen problémával keres fel bennünket, bízhat benne, hogy gyorsan megtaláljuk a megoldást.

De! Ön és a cége jobban jár, ha már a tervezéskor felkészülnek mindenre, így később kevesebb időt, pénzt és energiát kell később a karbantartásba és hibajavításba fektetni.

Hívjon minket már a rendszerek megterezése előtt, hogy ezzel hosszútávon sok-sok pénzt, időt, energiát, idegeskedést spóroljon meg Önnek és a cégének?