modern-vállalkozások-programja
Kattints a képre a Modern Vállalkozások Programja – Vállalkozz digitálisan! honlap eléréséhez

A Globesoft Kft., mint minősített szállító szívesen segíti a hazai vállalkozásokat a digitális előrelépésben. Csatlakoztunk a Modern Vállalkozások Programjához (MVP), cégünk minősített beszállítóként szerepel a programban. Kérelmünket az SZVR (Szállítóminősítési és Voucher Rendszer) minősítő testület akkreditálta és minősítette.

A program 5 éve indult azzal a céllal, hogy segítse a hazai KKV szektort, hogy egy fontos lépéssel meg tudják valósítani a szükséges digitális fejlesztéseket. A felmérések azt mutatták, hogy az informatika területén van egy fajta lemaradás Európa fejlettebb országaival szemben.

A program jelenleg a 3. fázisában tart és 2021. május 31-ig tart, a programmal az MKIK tovább támogatja a kis- és középvállalkozásokat a digitális fejlődés érdekében.


A Modern Vállalkozások Programban a “GSV ügyviteli rendszer” megnevezésű termékünket ajánljuk leendő ügyfeleink figyelmébe.

A program által felkínált kedvezményes termék felelősének neve és elérhetősége:
Fecső Balázs, balazs.fecso@globesoft.hu

Termék kódja, rövid megnevezése: GSV ügyviteli rendszer

Termék teljes neve: GSV ügyviteli rendszer

Termék leírása
Egyedi vállalat – egyedi vállalatirányítási rendszer, ezt az elvet valljuk több, mint 10 éve, amióta egyedi fejlesztésű, standard, integrált vállalatirányítási szoftverünket országszerte használják. A termék vállalatra szabhatóságát a rugalmasan módosítható workflow rendszer adja. Nálunk a megbízhatóság és a biztonság a legfontosabb, célunk az volt, hogy olyan alkalmazást fejlesszünk, mely zökkenőmentesen használható és egyszerűen kezelhető. Nem csak a fejlesztésben, a teljes projektben aktívan részt veszünk az előzetes konzultációktól, tervezéstől kezdve a projekt lezárásáig, majd utána a karbanbantartásban is.
A GSV ügyviteli rendszer segítségével végigkövethető a teljes értékesítési folyamat már a kapcsolatfelvételtől kezdve az ajánlatok kezelésén, vevői rendeléseken, a számlázáson, a számla online feltöltésén át a különböző statisztikákig. Szoftverünk sokoldalúan személyre szabható, a felhasználók valós igényeihez igazítható.
A széleskörű automatizációnak köszönhetően sok időrabló tevékenységet képes kiváltani, így növelve a hatékonyságot és csökkentve a költségeket.
Ez szemléletünk alapja is: Ügyfeleink teljeskörű, kifogástalan kiszolgálása.

Fontosabb moduljai:

  • CRM,Kontrolling és döntéstámogatás (VIR),
  • Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás),
  • Táv- és csoportmunka támogatás,
  • Internetes értékesítés (webáruház),
  • Bérleti modul,
  • Kézi számítógépes rendszerek

Termék kedvezményes ára: 19.000.000 + ÁFA

Termék hasznosítási területe, célcsoportja

Az ágazat független termékünk üzleti szoftver, melyet mikrovállalkozások (1-9 fő), kisvállalkozások (10-49 fő), középvállalkozások (50-250 fő) számára ajánlunk.

Termék referenciái

A termékhez kapcsolódó egyedi kedvezmény

A termékhez kapcsolódó kedvezmény egyedi kedvezmény, azt kizárólag a www.vallalkozzdigitalisan.hu oldalon regisztrált megoldáskereső vállalkozások érvényesíthetik. A Modern Vállalkozások Programjában résztvevő ügyfeleinknek 2 év díjmentes fenntartást és terméktámogatást nyújtunk. A kedvezményt csak a www.vallalkozzdigitalisan.hu honlapon regisztráltak aktiválhatják.

Regisztrálok a kedvezményért >>